HABERLERORTADOĞUSon Dakika

BOP’CU SİYONİST BARZANİ’NİN KANALI TÜRK İLLERİNİ SÖZDE “KÜRDİSTAN’A” KATTI

Irak’ta Amerikan ideallerini ve İsrail çıkarlarını tesisi için canla başla çalışan Siyonist Barzani’nin kanalı Rudaw’ın, Türk illerini sözde ‘Kürdistan’ toprakları içinde gösterdiği iddia edildi.

Hükümetin ‘müttefik’ ilan ettiği Peşmerge başı Barzani’nin yayın organı Rudaw’ın, hava durumu yayınında; Adana, Mersin, Sivas, Erzurum ve Hatay’ı sözde ‘Kürdistan’ topraklarında göstererek bir skandala imza attığı iddia edildi.

Rudaw’da yayınlanan hava durumunda Türk illeri Irak sınırlarında gösterilirken, il isimlerinin de Kürtçe isimlerle değiştirildiği bildirildi.

KARAYILAN’A SELAM GÖNDERMİŞTİ

Peşmerge başı Barzani, geçtiğimiz günlerde de terör örgütü PKK’nın yöneticilerinden Murat Karayılan’a selam göndererek destek istemişti.

 

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Başa dön tuşu
Kapalı